Utmaning

2009-03-09 @ 22:55:40

Man ska skriva 5 otäcka/äckliga saker att äta sedan ska man
utmana 5 andra att svara på om de vågar äta den dåliga maten.
(Du ska alltså skriva vad du tycker om det jag radat upp på min lista, sen skriva en egen)



1. Stekt strömming- mmmm, fisk är gott! :)
2. Musslor- mmmm, havets läckerheter-mina favoriter :)
3. Frikadeller (kokta köttbullar)- blärg.. köttfärs som kokts, inte min grej :(
4. Gädda- ugnsstekt med hasselbackspotatis och skirat smör *suckar djupt* :)
5. Marsipan- yepp, en höjdare :)

Och här är mina 5 otäcka saker att äta som ni då ska svara på 
1. Isterband
2. Curry (alltså det där gula, äckliga pulvret från burk)
3. Stuvade makaroner
4. Rå lever
5. Makaronivälling med russin
Och här kommer de 5 som jag utmanar

1. Luran (Therese)
2. Anna
Nu inser jag vad lite bloggfolk jag känner... övriga 3 får bli de som känner sig manade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: