Älvdalen nästa!!!!!

2009-09-24 @ 09:23:21

Ja, då är man snart på väg! 1 arbetsdag, 1 ridlektion och 1 natt- sen bär det av till Dalarna med buss. Jag har laddat med musik, bok, tidning, frukt, nötter ,vatten och någon liten godisbit, för resan är ju lång.

Det ska bli skönt att komma iväg och jag är glad att jag kunde få ledigt! I Mora är det tydligen en höst och trädgårdsmarknad på lördag, det ser jag fram emot! Kanske hittar vi någon kantarell i skogen, men huvudsaken är ju att vi har det trevligt.

Nu är det snart dags att åka på jobbet och blogga lite där, ha det gott allihopa.

 

Bild: Privat

Take it Chill!

 

Kommentarer
    Postat av: Anna

    Tack för helgen maggan.... roligt som vanligt.. men alldeles för sällan..

    Postat av: Lovisa

    Ååå det lät kul !!

    Har halv lovat bort mig att baka tårtor på bortaplan den helgen men får veta snart hur det blir .. men vi kan höras mer nrä jag vet !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: