Slutsemestrat för den här gången..

2010-08-23 @ 21:41:49

I morgon börjar allvaret igen! Sista veckan har jag tillbringat i Rörström, och lyckats göra mer än under hela resterande semestern! Målat och gjutit, fixat och donat, metat, hälsat på mormor, hämtat grejor och planterat. Däremellan lite hästar, nu har nästan alla hästarna kommit tillbaka, Draken kom ikväll, verkade jätteglad över att träffa kompisarna igen!

 

Linneorna och jag har spånat på en massa roliga saker för våra ridelever, vi får bara hoppas att vi får lite ridelever i höst. Rilärare skulle vi också behöva... och lite fler föräldrar som kan hjälpa till lite vid behov. Just det ja, någon som vill köpa lotter? Ridklubben säljer lotter för 50 kr och du kan vinna bilar, resor m m. Dessutom får du rabatter hos några företag i Dorotea.

Hör av dig till mig, så fixar jag lotterna!


Ja, då var det nog dags att gå och knyta sig så man orkar till jobbet imorgon!

 

Guten Nacht!

 

 

Bild: fotoakuten.se

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: