Fröjdefull jul!!

2010-12-24 @ 14:20:03

Ja, då var det bara att ta det lugnt och njuta av att få sitta inne i värmen. -34 har vi haft inatt, men jag har legat under en jättevarm och go yllefilt, och vi eldar för fullt. Snart är det lunch, kastar ett getöga på Trolltyg Tomteskogen, klappar katterna och tar det lugnt.

Hade tänkt ta en kort promenad med gåstavarna som stöd i tillvaron, men det håller sig kring -33 hela tiden, så det får kanske vänta tills imorgon.

Nu blir det till att ragga någon som kan natta imorgon, jag är ju inte så himla pigg än så att jag kan släpa runt på hö och mocka lite. I värsta fall får väl pappa följa med och hjälpa mig....

 

Nu önskar jag er alla en GOD JUL!!

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: