Kallt om näsan

2010-12-28 @ 16:01:21

Usch då, imorse var det kallt om näsan igen, efter några dagar med härligt väder.

Igår och idag har jag varit i stallet en stund och tittat när de andra ridit för Lena Unneby- kul men man blir lite sugen.

Idag har jag suttit upp på Cudna en kort stund, funkade jättebra! Känner mig inte alls lika vinglig på hästryggen. Imorgon blir det nog en sväng till, det är ju bra för balans och motorik att sitta på en häst.

Nu känner jag mig rätt mör och trött, lite yr och vinglig efter dagens äventyr. Nu blir det fortsättningen på Veronica Mars, som jag fått låna av snälla Linnea, slappandes i soffan. Sen blir det nog en tidig kväll, så jag orkar imorgon.

Todilooo..

 

Cudna. Bild: Privat

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Gott nytt år, å ett friskt 2011 önskar jag dig <3

    Postat av: Anna

    God Fortsättning på dig. Ta det lugnt på hästryggen och se till att krya på dig:) Men jag tror att du har rätt i att det är bra träning att rida.

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Hoppas det går ått rätt håll å att du blir piggare å starkare <3 Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: