Min bästa TV-kompis...

2010-07-27 @ 22:01:44

 

Sista avsnittet av Ugly Betty- jättetrist, men det är bra när en serie inte tjatar ut sig själv i evigheters evighet.

Jag följer få serier och Ugly Betty kom jag mig inte för att börja titta på genast, fast trailern verkade så lovande.

Hamnade i ett Ugly Betty-marathon en helg och sen var jag fast. Jag har inte sett alla avsnitt och nu på slutet missade jag rätt många, men det känns ok, då har jag ju faktiskt en massa avsnitt att se när det börjar repriseras! Känns som att jag har massor att se fram emot. Perfekt att se en slapparhelg i höst eller vinter. Fast så kankse en box vore bättre, så man kan ha sitt eget marathon.

Betty Suarez är en fantastiskt karaktär, så skönt med något helt annorlunda än alla andra serier. Kurvig, färgglad, anitmode, går sin egen väg och med en härlig familj som alltid finns med på ett hörn. Befriande är det minsta man kan säga.

 

Nu väntar jag bara på hösten och att nästa braiga serie ska börja igen- MAD MEN. Det är höjdpunkten under veckan!

Fast i sommar har jag saknat Inspector Lynley.. Visst brukar det gå både vid jul och under sommaren. Morden i Midsumer känns lite uttjatat, framför allt eftersom det det skulle vara nya avsnitt, men de har ju redan gått på TV3 :(.

Lite mer engelsk kvalité, lite mindre amerikanskt bjäfs- TACK!

 

Kommentarer
    Postat av: Sondremai

    I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: