Nästan sol...

2010-07-27 @ 11:33:25

ja, om man verkligen vill, kan man ana solen genom molnen. Jag hoppas den tittar fram lite till och att regnet håller sig undan, för då börjar jag nog att packa bilen redan idag.

Ett trevligt telefonsamtal igår kväll innebär att jag måste ta ett ordentligt krafttag i städandet. Efter Fäviken får jag finbesök av L, som sen följer med mig och Å tillbaka till Umeå när vi ska tilll Stockholm!

Ojoj, hur ska jag hinna allt? Men det löser sig säkert bara MIGRÄNELÄNDET ger sig. Var hängig igår och har ont i skallen idag, hoppas det bara är tillfälligt.

 

Ikväll är det löpträning, jag och S var duktiga förra tisdagen och kämpade oss dit och runt. Mina knän är inte gjorda för löpning, bara att inse, men om jag går runt med mina stavar så är det ju träning så god som någon. Men roligt? NÄE, inte det minsta. Om jag ska ta mig för någon form av träning, som jag ju så väl behöver, så måste det vara i organiserad form, annars blir det inte av. Att ta en promenad efter jobbet är bara att glömma, efter 8 timmar har jag så ont i fötter och ben så jag önskar jag kunde kapa av dem tillfälligt. Nu har jag ju semester, så går det lite bättre, men att göra något själv.. det går inte så bra.

Nu måste jag försöka bota skallen...

 

 

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: