Sista rycket

2010-07-28 @ 11:01:09

 

 

Snart är det färdigpackat, känns toppenbra att jag gjorde så mycket av det igår! Idag är det finväder, så då kan jag fixa det sista, ta en kopp kaffe i solen och bara njuuuutaaaa!

I eftermiddag blir det ett ridpass, jag har inte varit ut på ett tag, har inte mått riktigt bra och har lite känningar i magenav körtlarna *suck*. Du har rätt Therese, jag verkar aldrig få vara riktigt kry. Kunde naturligtvis vara värre, mycket värre, men det tar på krafterna att alltid må lite halvkasst.

Cudna och Arwen ska skos ikväll, de har båda tappat en, därav lite mindre ridning också. Sen flyttar vi upp hästarna, lika bra det, då jag åker tidigt imorgon och A-B och E kommer ha fullt upp med packning och sånt.

En ridtur känns dock som något bra, blev ju inge löpträning igår, men väl ett besök på Sockenvägen. Tack för ramen, nu ska jag bara fixa ett foto till det :)

Bilder: privata

 

Nu drar kaffetarmen!! Ha en trevlig helg om vi inte hörs innan jag far. Kom gärna förbi på Fäviken om du är där, är diu kvar på kvällen finns det mat och dryck!

 

Bild: privat

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Ha det nu toppen i fäviken, så ser jag fram emot lite skvaller därifrån över en kopp kaffe när du har tid sedan... Fast det klart med tanke på kaoset som alltid råder här kanske du drar dig skratt KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: