Lalalalalala

2010-06-22 @ 11:18:31

.. nu blir det Umeå i helgen och där verkar det kunna bli lite varmare än här- SKÖNT!!! Hade varit nice att kunna kombinera helgen med ett ansiktsmålningsjobb, men det är inget på gång just nu. Satt och frös i Hoting på marknaden i söndags, inte så många att måla, men vädret var ju pissdåligt.. lagom till kl 16, då solen tittade fram.

Har planterat och sått det jag ska, får hoppas det tittar upp lite morötter och ärtor så småningom. Nu planeras mest för 5 v semester, Stockholmsresa, Fäviken och förhoppningsvis lite ridning inklämd mitt i allt. En högvinst på triss och det mesta skulle vara löst in för sommarens äventyr, men det är ju inte mycket att sätta sitt hopp till. Fram till semestern så är det rätt hektiskt, men det är mest bara roligt, det kommer vackar saker att skylta om med, och tiden går ju fortare när man har mycket att göra och det kommer folk mest hela tiden.


Cudna, privat bild

Klassträff stundar också, det är med blandade känslor.... skoltiden var skit till största delen, men jag vet ju var jag är, har gjort och kan, så jag ignorerar glatt de som inte är värda att lägga energi på. Kan ju vara kul att se folk bara för att *s*. Yeah, yeah, nog om det.

Hmm.. midsommar, jordgubbar, sill och grillat. Får se vad det blir, är inte så noga på helger eller vardag, de flesta dagar är de andra lika. Måste köpa ett tält till ansiktsmålningen, i övrigt blir det mest lugna gatan (om inte trissvinsten plötsligt dyker upp).

Dags att gå till jobbet!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: