Skomakare bliv vid din läst...

2010-09-13 @ 23:56:01

Har just upptäckt Bon Prix, en katalog/webshop med kläder i många storlekar och stilar till väldigt bra priser. Det ska bli intressant att se hur kläderna är den dag jag beställer något. Har du beställt från dem? Jättemånga byxmodeller till bra pris och där alla storlekar kostar lika, annars är det ju vanligt med "från 199 kr" och sen visar det sig att 2 storlekar kostar så, sen drar det iväg ordentligt i pris.

Jag har kollat lite på vinterjackor och byxor. Min vinterjacka köpte jag  i Irland på Penneys (oj vad jag saknar den affären) våren 2002. Den ser fortfarande bra ut, men börjar var så tunnsliten så det är ingen värme kvar i den. Men helt klart värd de 600-800 kr den kostade.. bästa vinterjackan jag haft! Tyvärr är det svårt att veta om de är vidares varma när man läser katalogbeskrivningarna, så jag får se hur jag gör.

Skoavdelningen är rätt omfattande, finns något för nästan alla. Här kommer ett axplock, många måste jag säga är rätt fula, men det verkar ju vara skomodet; ju fulare och obekvämare desto trendigare.

Tyvärr kan jag inte gå i höga klackar eller skor som är smala, men drömma kan man ju.

 

 

 

Ni kan väl gissa vilka skor jag gillar.. eller INTE gillar :)

Ta en titt på deras hemsida!

 

 

Kommentarer
    Postat av: Ingmarie

    Sv:Ska genast byta till den butiken!

    Det ska bli intressant att höra vad ARN har att säga....Tack för titten hos mig o ha nu en toppendag!



    Kramen från frua i VÄstanbäck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: