Klättrar in igen...

2011-08-31 @ 09:47:30

Efter ett lång blogguppehåll så ger jag mig in i det igen.

 

Det har varit en tung vår och sommar och orken finns inte till något alls. Sova och jobba, inget mer. Ridningen har verkligen blivit lidande, liksom socialt umgänge och vardagslivet här hemma.

 

Ett litet ljus i tillvaron var semestern, 2 veckor fylld med ansiktsmålning i Fäviken, Stockholmssemester med loppis och badtunnebad och några härligt, sköna dagar i Umeå... Konstig att det ska vara så svårt att orka..

 

Nu är det åter vardag, men fr o m idag är jag sjukskriven 25%, vilket känns väldigt märkligt, men med tanke på trötthet och den sanslösa värk jag har så är det nog det bästa. Kan sova 20 timmar om dygnet, svårt att hålla mig vaken till och från jobbet... och nu med ännu mer värk så sover jag dessutom dåligt.
Prover tagna, men de kommer inte att visa nåt, det gör de aldrig, vilket iofs är bra på sitt vis. Fast ibland önskar man ju att det var nåt som gick att ta på lite mer. Fibromyalgi är ju inte helt accepterat och att jag kämpat på med att jobba heltid verkar inte alls tas med.

 

Nu siktar jag in mig på en trevlig helg i Umeå, sen får jag se vad som händer..

 

 

Jazze

 

Kommentarer
    Postat av: Ida

    Hej.



    Bara att du hör utav dig om du vill ha sällskap på stan någon dag i helgen :)

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Så bra att det vänt nu, hoppas få se dig framöver, får kanske locka med suchi ;-) Tackar för lamptipset med, men tror att jag hittat budget alt från ikea, bara jag kommer mig dit..... suck... KRAM

    Postat av: Marita

    Kul att du är tillbaka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: