Att se framåt

2011-01-26 @ 16:16:39

Det är bara att kämpa på, se framåt och hoppas att allt ordnar sig. Lite känns det som det lossnat och nu ska jag försöka satsa mer på ridning och sjukgymnastik och mig själv...

Ytterligare en bit i pusslet har dykt upp, fick ett brev om laktointolerans häromdagen, ingen katastrof för min del, då jag inte dricker mjölk eller använder så många mjölkprodukter. Att jag var lite känslig, det visste jag redan, men nu kan man vara lite mer medveten om vad man stoppar i sig..

 

Har köpt en barbackagjord, ska bli intressant att se hur den ser ut när den kommer, det känns jättebra att rida barbacka. I helgen som var red jag både lördag och söndag- toppenkul. Söndagen blev en uteritt i rätt djup snö, Nikiel fick kämpa på rätt bra..

Nu håller jag på att söka lite fonder och stiepndier, för att se om jag kan på hjälp med pengar till ridning och ev en resa någonstans lite varmare. Jag hoppas det finns något son passar.

 

Funderar mycket över livsmål just nu.. Tar upp ganska mycket tid och tankar men hoppas jag kommer till klarhet över vad som ska prioriteras och satsas på.

Dags att jobba vidare på tvätthögen och kvällens middag, sen bär det av till stallet..

 

Nikiel

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: