Inte sova inte sova inte sova inte sova

2011-03-19 @ 09:47:55

Ledig i helgen och massor att göra... hur ska jag klara av att hålla mig vaken? Torsdagen blev en flopp, sov bort i stort sett hela dagen. Inget vettigt blev gjort.

Idag är det tvättdag, planteringsdag, städdag, soldag, fikadag, filmkväll... Ojojoj. Men trevligt med ltie social samvaro ikväll i a f, kan behövas. Nästa helg blir det ju klubbkväll på greyscale, så av någon anledning så är helgerna rätt uppbokade helt plöstligt.

 

Igår fick jag barbackagjorden som jag köpt på blocket, den var i väldigt fint skick och bra mycket mer praktisk än den jag först köpte. Med ett selunderlägg och fårskinnsvojlocken så blir det nog toppen. Imorgon blir det provning av den- spännande. Oj vad jag är fast i hästeriet just nu, kollar på hästar hela tiden, för första gången i mitt liv skulle jag vilja ha egen häst. I dagsläget är det inte realistiskt, men drömma kan man ju ia f!

 

Oops, bäst gå till tvättstugan och få något gjort...

 

 

Bild: Privat

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: