Annorlunda Inredning

2011-05-15 @ 13:17:21

Jag blir så less på den inredning som man ser i de flesta tidningar och bloggar. Det är bara samma och samma och samma.. och vitt, vitt, vitt. Totalt fantasilöst och inte originellt för fem öre. Alla vill vara originell men hamnar i samma träsk.

Men ibland springer man på lite nya, roliga saker. Lite udda att man hittar en bra sida med nordisk design som är från England!  Här kommer några fina saker som jag hittat lite här och där..

 

Miessi- design from the heart of nature;

Väggord- "Glädje och lycka" på lulesamiska , Väggdekoration- "Själ" på lulesamiska,  Väggdekoration Björk, med eller utan text

 

Stålsol, fin väggdekroation

 

 

 

Olika vackra smycken på temat spår av liv...

 

 

Solhalsband, hjärtbrosch, cocktailglas med ren.

 

 

Hus & Hem- A Smörgåsbord of Scandianavian Design

 

Limeträ-pompom, Kungsfiskare till bokhyllan, Pappersblommor..

 

 

Brickor med skedar och fjädrar samt notecards.

 

 

Ugglematta, pysselkit med ugglor och fågelstickers.

 

 

Fåglar och träd...

 

Fint för ljus

 

Tofflor och kuddar.

 

Ja jag hittade massor hos Hus & Hem, så jag får nog återkomma i ett annat inlägg...

Titta och njut!

 

Kommentarer
    Postat av: Mita

    Vad skönt att jag inte är ensam om att vara trött på allt detta vita.

    Postat av: carola

    håller med dig.

    dock har jag vita vägger men det fanns inget jag gillade när jag fick rust.

    Har nu börjat spåna på röda härliga fondtapeter och mitt hem börjar sakta bli rött och varmt.



    Björken du visar var jättefin.

    kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: