Härlig Helg

2011-05-08 @ 21:43:26

Trots jobbhelg så blev det en härlig helg med Hans, grillning, Lena-ridning, sol och en kaffe på fiket.

Trist att vara ifrån varandra, men det är väl någon mening med det också. Får se om jag lyckas åka ner på något vis helgen innan Kristihimmelfärds. Dyrt åka buss, och jag måste ta ledigt, men oj vad härligt det skulle vara.

Får se hur det går helgen efter, om vi hinner åka upp till Fatmomakke något, jag jobbar ju, men förhoppningsvis så blir det några dagar där.

 

Lena-ridningen gick riktigt bra, Skots verkade avslappnad och nöjd, på sistone har han ju varit som en liten krutdurk, men inget sånt alls i fredags. Skönt när det flyter på.

 

Nu börjar allt verkligen reda ut sig, några grejor återstår, men i det stora hela så känns det så skönt. Det händer grejor hela tiden, fort går det men det känns ju så bra, så det är bara att köra på. Förhoppningsvis ska väl pyssel- och trädgårdslusten infinna sig igen också, nu när det börjat räta upp sig. Spännande saker väntar...

Dags att ta in tvätten- skönt att kunna hänga ut ute. Så nu har man en nystädad lägenhet, nytvättade kläder och någon att hålla kär- bara att vänta på trissvinsten då?

 

Magnolior hos min farbror maj 2009

 

 

Kommentarer
    Postat av: Anna

    Åhh.. jag blir alldeles varm i kroppen av lycka att det äntligen vänder för dig vännen!! KRAM

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Hi hi ja tids nog kommer nog även den, är så glad för din skull! Å du får gärna ta med nått naggellack då du kikarförbi på kaffe nästa gång, för hur jag än letade så hittade jag bara ett ljust nästan genomskinligt, vilket INTE var poppis :-/ KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: